Riktigt förbannad.

Som jag har skrivit så är jag på server 2, och jag är ganska missnöjd, mm, ja, jag mejlade sso supporten och skrev såhär:
 
"Hej! Jag är ganska missnljd med att vara på server 2, kan ni flytta mig till server 1?"
 
SSO Maria:
 

Hej!

Logga in på ditt konto på hemsidan och klicka på den femte fliken "Byt server". Ingenting förändras på ens konto när man byter server.

Om det står att det inte går är den andra servern full. Om du vill byta kan du pröva att byta igen vid en senare tidpunkt och se ifall någon plats har blivit ledig då.

Vänliga hälsningar


Maria - Star Stable Support

Jag:

Hej! Det står att byta server-funktionen inte är tillgänglig, och så står det på min väns konto också, och hon är på server 1.


Maria:

Hej!

Vi kan tyvärr inte göra något.

Annars föreslår vi att du försöker hitta vänner på den servern du är på nu, ha det trevligt där och fortsätta med spelet på den servern du är på tills vidare.

Vänliga hälsningar

 

Maria - Star Stable Support

 

"Vi föreslår att du försöker hitta vänner på den servern du är på nu, ha det trevligt där och fortsätt med spelet på den servern du är på tills vidare"  Fyfan, jag tycker att hon är så jävla oförskämd. Visst, jag har nya vänner på server 2, men jag saknar server 1 så mycket att det gör ont i hjärtat.

Usch, seriöst.

Kommentarer:

1 Ellie Northfall:

Maria på supporten är riktigt dryg och det är inte värt att bli arg på henne ens. Hon är ett riktigt fucktard och borde inte jobba där >.<

Svar: Ja, det är sant x3 >.<
Allison "Alli" Eastweb

Kommentera här: