Dagens event med klubben

Dagens event med klubben fick vi inte reda på förens eventet startade, och det visade sig vara Origentering! Själv hatar jag origentering med det var kul på sso :D på klubbens månadsklubbmästerskap den 6 November kommer vi bland annat origentera, så det här var träning, då ska vi dock vara i grupper, nu var vi alla tillsammans. I alla fall, det gick ut på att Michelle (Rainrock) sa en ledtråd, och så skulle vi samarbeta, diskutera, och springa dit tillsammans, som ni ser på bilderna här nedan så uppstod det lite förvirring och vi sprang inte direkt i en klump hehe, vi avslutade det hela med tävling från Valedale till slottet, där jag och Thea Cathome vann titeln Erfaren ryttare för att jag kom tvåa dit (Thea kom etta <3) <3 Sedan hade vi tävling till godset och fina Ines Snowstar vann även titeln erfaren ryttare. Erfaren ryttare ger en bonus i månadens km (klubbmästerskap). I alla fall så fick vi även 3 eller 4 nya fina medlemmar, en som jag inte minns namnet på och min vän Meja Westcake. <3 Och så hade vi tävlingar till Sgb två och två, jag var med Caroline Nightcake, och hon var duktig och vann :3 <3 Sedan avslutade vi, jag hade jättekul i kväll. <3
 
Här kommer några bilder.. 
 
Hare gött!
 
 

Kommentarer:

1 Emilia Lightknight:

Hej!

Finns det nån plats kvar i klubben som du är med i?

Vill gärna gå med i en klubb där medlemmarna kommer på eventena , och detta ser ut att vara en sån klubb <3

Med vänliga hälsningar

Emilia lightknight :)

Svar: Hej Emilia! Ja, just nu har vi bara 38 medlemmar tror jag, så om du är på server 2 kan du mejla Michelle Rainrock och be henne att få vara med! Om hennes brevlåda är full kan du annars breva en av klubbledarna, Elin Swiftdawn, tack. :3
Allison "Alli" Eastweb

Kommentera här: