MÅNDAG I HELPFUL STARS

På schemat idag står detta:
Picture
Välkommen till en ny vecka i Helpful Stars!
Bilden är lånad ifrån Google, jag har bara skrivit texten.
Hur som helst så tycker jag att Starstable har blivit otroligt FÄRGSNÅLT.
Därför är temat för denna vecka faktiskt just FÄRGER.

Efter varje event så kommer vinnaren av eventet att få vara med om något spännande!
Ta reda på vad genom att bli dagens vinnare.. ;)


MÅNDAG 2014-11-10

Idag har vi veckans klubbmöte klockan 19:00 i Vingården. Som vanligt. Vi kommer att diskutera lite kring mästerskapet med mera. Men innan detta så tar vi in alla medlemmar med godkända ansökningar, samt gamla medlemmar sen tidigare. 15:00, 17:00 och 18:00. Mrs Pike är mötesplatsen för inbjudan idag.


Efter klubbmötet kommer jag att ha veckans första tävlingsträning. Vi kommer att ha MYCKET tävlingar bland medlemmarna denna veckan, detta är pågrund utav att alla behöver tjäna poäng för att kunna bli erfaren ryttare och ha en chans att delta i klubbens mästerskap på Lördag. Är det så att vi blir för FÅ så kan vi eventuellt skjuta upp mästerskapet en vecka. Återstår att se!


KVÄLLSEVENT
Klockan 19:30, samlas vid Jarlaheims torg.
Ni allihopa ska ta på er en hel färgoutfit, alltså till exempel en grön sadel, grönt träns, gröna lindor, grönt schabrak, grön hjälm, grön tröja osv. Allt i samma färg. Ni får välja vilken färg ni vill, under eventet får ni INTE byta plagg. Ni får absolut inte ha någonting av svart eller vitt! Allt ska vara i en färg. Skulle detta inte gå så ta allt i samma färg ni kan, och någon annan färg på det plagget ni inte hade i den färgen ni valt helt enkelt.

Innan eventet börjar så ska ni presentera eran färg för mig. ;)
Vinnaren av detta eventet får fördelar.
 
Picture
 
Detta är en hel-färgoutfit.
LYCKA TILL NU!
 
Jag ska vara blå eller rosa, rosa om jag inte får några hinder :3 Antagligen rosa, men nu ska jag på bröllop :3 See ya!

Kommentera här: