Erfaren ryttare och DINODALEN!

Godmorgon!
 
Igår var jag med om en underbar upplevelse. Jag blev erfaren ryttare i klubben! Det är inte varje dag man blir det. Såhär ligger det till. Vi har ett poängsystem i Helpful Stars. Kommer man på eventen som vi har varje dag får man olika mycket poäng, nuförtiden ger Mich (Michelle Rainrock) ut väldigt mycket poäng, eller ja, om man gör bra i från sig på eventen får man olika mycket poäng. När man har samlat ihop 150 poäng blir man ridlärare och får hålla lektioner vid bestämmelse (om man vill, antar jag, haha), om man har samlat ihop 70 poäng blir man erfaren ryttare och får chansen att vara med på månadens Klubbmästerskap, där man har chansen att vinna 3000 sc. Som medlem, alltså bara en vanlig plats i klubben, startar man på 20 poäng. Har man 0 poäng är man nollad och riskerar att bli avstängd från klubben. Och stallflicka är man om man är oaktiv eller är bortrest.
Allt står HÄR!
Dock skriver Michelle in mina poäng idag, då gårdagens event slutade väldigt sen och hon var astrött, haha, men jag har titeln Erfaren ryttare. Önska mig lycka till på klubbmästerskapet ikväll! Och kom gärna och kolla! Men stör helst inte tack :) Marshmallow Cloud, alltså den andra svenska servern, kl 19 i Silvergladebyn. Tack på förhand. :D
 
Och så öppnas ju Den gömda dinosauriens dal på Onsdag!! Jag har spelat sso MYCKET längre än vad ajg har bloggat, då jag hade en annan användare, och jag har väntat SÅÅÅÅ länge! 
 
Kraven för att komma in i dalen är följande:
Du måste vara på level 15
Du måste ha ryktet 'gillad' med Valedale
Du måste ha hjälpt Nic Stoneground att flyga iväg i sin luftballong mot Dinodalen i uppdraget "Med luftballong till den gömda dalen".
 
Ja, allt står på Nyheterna på sso's hemsida, det står även på Facebook :)
 
 
 

Kommentera här: