FÖRTROENDET FÖR MIG OCH BLOGGEN?

Ni har nog tappat förtroendet för mig helt, men jag ska förklara, jag lovar.
 
Den mesta delen av tiden har jag inte haft lust att blogga, eller inte haft någon inspiration, men jag har också fullt upp med skolan (standard-svar, jag vet, men det är faktiskt sant) Har haft svåra (se svåra, inte lätta) franska läxor, och så har jag haft matte och engelska, vissa av er kanske tycker att jag är mesig, men att hinna med allt med skolan, umgås med familjen, vara kreativ, och samtidigt skriva en bok (håller på med det) är väldigt stressigt. Och Bandicam har varit ett ren sagt helvete, det har inte funkat, och jag glömde att filma på Dinodalenpremiären. Har fått panikattacker och gråtit varje kväll för det känns som att jag inte hinner med allt, men nu börjar det dock lugna sig.. Hade ett svårt franskaprov i Torsdags och det känns som att en liten sten har lyft från mina axlar. (fel uttryck, men strunt samma)
 
Nu vet ni.
 
Ska ominstallera Bandicam just nu.

Kommentera här: